Czy Twoi klienci są zadowoleni?

Pustki w salonie kosmetycznym to nie powód do dumy. Aby tego uniknąć rozważ reklamę w katalogu kosmetyczek, która naprawdę działa! Internet czy media społecznościowe w dzisiejszych czasach to potęga, więc warto z nich skorzystać.


Statystyki opublikowane przez gabi.net.pl pokazują, że profesjonalna obsługa to czynnik, który najsilniej wpływa na zadowolenie z wizyty w salonie kosmetycznym. Nasz katalog umożliwia klientowi ocenę salonu, dzięki czemu nabiera on pewności, że wybiera odpowiedni gabinet dla siebie. Wprowadziliśmy system gwiazdek, który pozwala na ocenę jakości obsługi klienta. Nowi klienci najczęściej szukają opinii na temat danego salonu w Internecie. Widząc, że inni klienci ocenili dany salon wysoko, postanawiają sprawdzić jego usługi. 


Salon kosmetyczny wprowadzony do katalogu ma możliwość uczestnictwa w konkursie na Najlepszy Salon Kosmetyczny 2016. Wygrana w takim przedsięwzięciu to najlepsza opinia wystawiona przez klientów.


Ponadto, czynnikiem równie ważnym dla klienta jest efekt końcowy zabiegu. Wirtualna prezentacja salonu na portalu daje możliwość wstawienia zdjęć z zabiegów. Klienci mogą zobaczyć działania konkretnego salonu nie wychodząc z domu. W katalogu przewidziano również miejsce na opis. Można w nim zawrzeć informacje o stosowanych markach. 7,5% klientów stwierdziło właśnie, że to marka produktów wpływa na ich zadowolenie z wizyty w salonie kosmetycznym.


Podczas przeglądania wirtualnej prezentacji salonu, klient może zapoznać się z obowiązującym cennikiem i stwierdzić czy odpowiada on jego oczekiwaniom. Świetną sprawą jest mapka dojazdu, która jest ogromnym ułatwieniem. Dzięki niej klient bez problemu trafi do celu. 


Te wszystkie działania jak najbardziej pomagają w pozyskaniu nowych klientów. Bo przecież klient to najważniejsza wartość firmy.



10-08-2016
www.ikosmetyczka.pl

Chcesz otrzymywać informacje o promocjach w salonach kosmetycznych w Twoim mieście?

Zostaw nam swój adres e-mail!

Zamknij